Ogłoszenie nr 653543-N-2018 z dnia 2018-11-27 r.
Gmina Godziesze Wielkie: Rozbudowa
sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Godziesze Małe, ul. Ostrowska,
Biała wraz z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w Godzieszach Małych
- Etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie, krajowy numer
identyfikacyjny 25085516200000, ul. ul. 11
Listopada 10 , 62872 Godziesze Wielkie,
woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 611 089,
e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.godzieszewielkie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich; Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10,
62-872 Godziesze Małe, pokój nr 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci
kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Godziesze Małe, ul. Ostrowska, Biała
wraz z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków w Godzieszach Małych -
Etap II
Numer referencyjny: ZP-U.271.09.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia dla rozbudowy sieci
kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Godziesze Małe, ul. Ostrowska, Biała
obejmuje wykonanie następujących prac: a) budowę kanalizacji sanitarnej w
miejscowości Godziesze Małe, ul. Ostrowska: - budowę sieci kanalizacji
sanitarnej grawitacyjnej PVC-U 200 mm o dł. 775,0 m, - budowę sieci kanalizacji
sanitarnej grawitacyjnej PVC-U 160 mm o dł. 80,0 m. b) budowę kanalizacji
sanitarnej w miejscowości Biała: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej
grawitacyjnej PVC-U 200 mm o dł. 2 265,5 m, - budowę sieci kanalizacji
sanitarnej grawitacyjnej PVC-U 160 mm o dł. 240,90 m, - budowę rurociągu
tłocznego PE 125 o dł. 901,0 m, - budowę rurociągu tłocznego PE 90 o dł. 238,0
m, - budowę przepompowni - 2 szt. PS 14 i PS 15. Łączna długość wybudowanej
kanalizacji sanitarnej wyniesie 4 500,4 m, w tym 3 361,4 m sieci kanalizacji
grawitacyjnej i 1 139,0 m rurociągu tłocznego. c) budowę kanalizacji sanitarnej
– tłocznej w miejscowości Biała na odcinku od punktu 76t do punktu 80t: -
budowę rurociągu tłocznego PE 125 o dł. 160,0 m. Zakres przedmiotu zamówienia
obejmuje: przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, odwadnianie gruntów,
wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych, inżynieria lądowa i wodna, roboty
budowlane w zakresie budowy rurociągów, kładzenie rurociągów, rozbiórka
elementów dróg, odtworzenie nawierzchni drogowej, wraz z powierzchniowym
utrwaleniem: - na odcinku od S260 do SR 12 w miejscowości Biała Zamawiający
wymaga odtworzenia uszkodzonej nawierzchni asfaltowej w następującej
konstrukcji: podbudowa tłuczniowa grubości 23 cm, nawierzchnia asfaltowa
grubości 4 cm i utrwalenie powierzchniowe na szerokości połowy jezdni i
długości odtwarzanej nawierzchni, - na odcinku od S242 do PS 15 w miejscowości
Biała Zamawiający wymaga odtworzenia uszkodzonej nawierzchni asfaltowej w
następującej konstrukcji: podbudowa tłuczniowa grubości 23 cm, nawierzchnia
asfaltowa grubości 4 cm i utrwalenie powierzchniowe na całej szerokości jezdni
i długości odtwarzanej nawierzchni,- na odcinku od S272 do S289 w miejscowości
Godziesze Małe, ul. Ostrowska Zamawiający wymaga odtworzenia uszkodzonej
nawierzchni asfaltowej w następującej konstrukcji: podbudowa tłuczniowa
grubości 23 cm, nawierzchnia asfaltowa grubości 4 cm i utrwalenie
powierzchniowe na całej szerokości jezdni i długości odtwarzanej nawierzchni;
zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, zapewnienia nadzoru archeologicznego,
opracowania projektu organizacji ruchu drogowego, wdrożenia i utrzymania
oznakowania tymczasowego na czas realizacji robót, uzyskania zgody na zajęcie
pasa drogowego i uiszczenie opłat oraz realizowanie robót zgodnie z Decyzjami
Gminy Godziesze Wielkie, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym
terminie prowadzenia robót budowlanych, powiadomienia właścicieli instalacji
uzbrojenia podziemnego o przystąpieniu do robót i zapewnienia wymaganych
nadzorów branżowych, wykonania wszelkich badań i prób w tym inspekcji TV
kanałów sanitarnych, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonania
dokumentacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu
pierwotnego – w przypadku zajmowania przez Wykonawcę podczas realizacji robót
terenów przyległych - uzyskania oświadczeń potwierdzających uporządkowanie
terenu podpisanych przez właścicieli poszczególnych działek, uzyskanie
pozwolenia na użytkowanie.Szczegółowy zakres robót określa „Dokumentacja
projektowa”, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia
dla modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Godzieszach Małych obejmuje
wykonanie następujących prac: Branża konstrukcyjno-budowlana: - likwidacja
istniejącej tacy do składowania osadu, - rozbudowa istniejącego budynku
wielofunkcyjnego socjalno-technicznego o budynek stacji odwadniania osadu z
wydzielonym pomieszczeniem rozdzielni elektrycznej wraz z wiatą na kontener
osadu, - adaptacja istniejącego pomieszczenia stacji odwadniania osadu na
magazyn wapna, - magazynek podręczny, pomieszczenie socjalne, przedsionek, -
remont pomieszczenia dmuchaw. Branża sanitarna: - przebudowa kinety istniejącej
studni Ø 1000 na kinetę kierunkową z przelewem, - wykonanie połączenia
rurociągiem komory retencyjnej KR1 ze studnią kierunkową z przelewem, -
wyposażenie komory SBR1 w sondę do pomiary stężenia tlenu. Zbiorniki muszą być
zabezpieczone powłoką antykorozyjną, na którą zostanie udzielona gwarancja
producenta na okres 20 lat. - wykonanie bloku biologicznego oczyszczania
ścieków SBR2 wraz z instalacją technologiczną, - wykonanie zbiornika ZB2
(komory retencyjnej KR2 oraz komory stabilizacji osadu KO2) wraz z instalacją
technologiczną, - rozbiórka istniejącej tacy składowania osadu, - wykonanie
budynku stacji odwadniania i higienizacji osadu z prasą taśmową i higienizacją,
- wykonanie wiaty na kontener osadu odwodnionego, - przebudowa istniejącego
budynku wielofunkcyjnego, - wykonanie nowych połączeń technologicznych,
międzyobiektowych (rurociągów powietrza, rurociągów osadu ustabilizowanego,
rurociągów osadu nadmiernego, rurociągów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
rurociągów kanalizacji tłocznej), - przebudowa istniejącej infrastruktury
podziemnej i nadziemnej (likwidacja istniejącego rurociągu powrotnego osadu
ustabilizowanego ( odłączenie od komory stabilizacji osadu KO1), adaptacja
kanalizacji sanitarnej odprowadzającej odcieki z istniejącej tacy składowania
osadu do nowych warunków technologicznych, przebudowę istniejących przewodów
elektrycznych do nowej lokalizacji rozdzielni elektrycznej, przebudowę
istniejącej drogi dojazdowej z kostki brukowej, przebudowę i rozbudowę
istniejących chodników), - wykonanie nowej wew. linii zasilającej oczyszczalnię
w energię elektryczną, - wykonanie zasilania obiektów technologicznych w
energię elektryczną, - przesunięcie istniejącej studni pomiarowej SP do nowej
lokalizacji wraz z wykonaniem zasyfonowań na rurociągach tłocznych, -
przesunięcie istniejącej studni rozprężnej SR do nowej lokalizacji. Branża
elektryczna: - zasilanie obiektu, - zasilanie instalacji technologicznych, -
oświetlenie terenu, - układanie kabli, - rozdzielnica główna RG- obwody główne,
- kompensacja mocy biernej, - rozdzielnica główna RG- obwody AKPiA, - pomiar
tlenu, - pomiar przepływu, - pomiar poziomu, - rozdzielnica obiektowa ROS, -
rozdzielnica obiektowa wentylacji pomieszczenia prasy osadu RW, - wyłączenie
pożarowe, - inst. oświetlenia wewnętrznego, - inst. gniazd wtyczkowych oraz
instalacje zasilające 230V i 400V, - inst. gniazd 24 V, - inst. uziemienia,
połączeń wyrównawczych i odgromowa, - inst. ochrony przed przepięciami, - inst.
ochrony od porażeń. Wszystkie prace związane z modernizacją oczyszczalni muszą
być prowadzone w sposób zapewniający ciągłość jej pracy. Zakres przedmiotu
zamówienia obejmuje: przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne,
odwadnianie gruntów, wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych, inżynieria
lądowa i wodna, roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, kładzenie
rurociągów, rozbiórka elementów dróg, odtworzenie nawierzchni drogowej,
zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, powiadomienia zarządców nieruchomości o
planowanym terminie prowadzenia robót budowlanych, wykonania wszelkich badań i
prób, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wykonania
dokumentacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu
pierwotnego – w przypadku zajmowania przez Wykonawcę podczas realizacji robót
terenów przyległych oraz uzyskania oświadczeń potwierdzających uporządkowanie
terenu podpisanych przez właścicieli poszczególnych działek, uzyskanie
pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu
zamówienia zgodnie z Dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i
sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45111240-2 |
45231110-9 |
45231340-2 |
45233142-6 |
45252127-4 |
45100000-8 |
45200000-9 |
45300000-0 |
45400000-1 |
45232200-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej w wysokości do 250
000 złotych brutto - na podstawie w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP – dla Zadania nr 1
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu
podobnych robót budowlanych tj. wykonanie robót budowlanych polegających na
rozbudowie i modernizacji oczyszczalni ścieków w wysokości do 150 000 złotych
brutto - na podstawie w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP – dla Zadania nr 2
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-24
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2019-10-24 |
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Preferowany termin wykonania
przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 1 – licząc od dnia zawarcia umowy
(planowany termin zawarcia umowy: 28 grudnia 2018 r.) do dnia 24 października
2019r., chyba że Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu
zamówienia, wtedy do terminu wskazanego przez Wykonawcę. 2. Preferowany termin
wykonania przedmiotu zamówienia dla Zadania Nr 2 – licząc od dnia zawarcia
umowy (planowany termin zawarcia umowy: 28 grudnia 2018 r.) do dnia 24
października 2019r., chyba że Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania
przedmiotu zamówienia, wtedy do terminu wskazanego przez Wykonawcę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: I.
Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.
I.1.wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co
najmniej dwie (2) roboty budowlane obejmujące wybudowanie w ramach odrębnych umów
(kontraktów), kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 2 300.000,00
złotych brutto każda – dla Zadania nr 1. I.2. Posiadał wiedzę i doświadczenie
niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu (5)
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty
budowlane obejmujące budowę, modernizację lub rozbudowę oczyszczalni ścieków w
ramach odrębnych umów (kontraktów), o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00
złotych brutto każda, w tym co najmniej jedna (1) wykonana w technologii SBR –
dla Zadania nr 2. II. Dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
II.1. co najmniej jedną (1) osobą - Kierownik budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz.
1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie funkcji
kierownika robót sanitarnych dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co
najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową – dla Zadania 1. II.2. co
najmniej jedną (1) osobą - Kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane
bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278)
lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika
robót sanitarnych dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej
5-letnie doświadczenie w kierowaniu budową – dla Zadania 2. II.3. co najmniej
jedną (1) osobą - posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz.
1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń oraz doświadczenie polegające na budowie, modernizacji lub
przebudowie oczyszczalni ścieków o wydajności nie mniejszej niż 250 m3/d – dla
Zadania Nr 2. II.4. co najmniej jedną (1) osobą - posiadającą uprawnienia
budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz.
1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawa umożliwiające wykonywanie samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – dla
Zadania Nr 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia
zgodnie z Dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki
budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu
jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów
członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych
kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia –
zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn.
zm.).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi
załącznik nr 7 do SIWZ (dla Zadania nr 1) oraz załącznik nr 8 do SIWZ (dla
Zadania nr 2), 2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (dla
Zadania 1) oraz załącznik nr 10 do SIWZ (dla Zadania 2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść
wadium na czas związania ofertą. Oferta musi być zabezpieczona wadium o
wartości: - dla Zadania nr 1 w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt
tysięcy zł 00/100). - dla Zadania nr 2 w wysokości 35 000,00 zł (słownie:
trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100). Wymagane wadium musi być wniesione przed
upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na
następujących warunkach: a) w przypadku wystąpienia sytuacji trwale
uniemożliwiającej wykonywanie umowy przez Wykonawcę za pomocą osób wskazanych w
jego ofercie - nastąpić może zmiana polegająca na zastąpieniu osób wskazanych w
ofercie innymi osobami o takich samych kwalifikacjach i doświadczeniu
zawodowym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ; b) przedłużenie terminu
wykonania umowy może nastąpić o czas wynikający z zaistnienia następujących
okoliczności dotyczących Zamawiającego, o ile mają lub będą miały wpływ na
wykonanie przedmiotu umowy - opóźnienie w przekazaniu terenu budowy, opóźnienie
w przekazaniu dokumentacji robót budowlanych będących przedmiotem umowy (np.
decyzji o pozwoleniu na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych); konieczności ograniczenia przedmiotu umowy, w szczególności jego
zakresu, ilości, pominięcia poszczególnych robót budowlanych lub ich elementów,
części, zmiany kolejności realizacji robót budowlanych; c) przedłużenie terminu
wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Wykonawcy będącego następstwem
okoliczności od niego niezależnych, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało
wpływ na wykonanie przedmiotu umowy tj. zawieszenie wstrzymanie lub opóźnienie
wykonywania robót budowlanych przez uprawnione organy (w tym Nadzoru
Budowlanego) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wystąpienie siły wyższej,
klęski żywiołowej, opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowane przez lub
dające się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez
Zamawiającego na terenie budowy; d) konieczność usunięcia niewypałów i
niewybuchów; e) brak zgody lub wycofanie zgody przez osoby mające tytuł prawny
do nieruchomości na wykonywanie robót budowlanych, albo toczące się lub
wszczęte postępowanie administracyjne; f) zmiany decyzji administracyjnych lub
uzgodnień otrzymanych od gestorów sieci i dróg, od których uzależnione jest
prowadzenie robót budowlanych; g) wystąpienie możliwości podłączenia nowych
obiektów, które powstały po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej oraz robót
towarzyszących związanych z tą czynnością; h) konieczność wycinki drzew
znajdujących się w pasie prowadzonych robót budowlanych wraz z nasadzeniem
rekompensacyjnym, które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej; i)
wykonanie przyłączy dla nieruchomości, której właściciel złożył oświadczenie
już po zakończeniu procesu projektowania; 2. Zmiana niniejszej umowy może
nastąpić także, gdy: a) nastąpi zmiana stawki podatku VAT/zasad obowiązywania,
w takim przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a zmienia się
wynagrodzenie brutto po zawarciu pisemnego aneksu do umowy, b) w czasie
realizacji przedmiotu umowy wystąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa
istotna dla realizacji przedmiotu umowy, w takim przypadku nastąpi zmiana umowy
dostosowująca go do zmienionych przepisów pod warunkiem zachowania zasad
korzystnych dla Zamawiającego i uwzględniająca jego interes ekonomiczny mając
na uwadze koszty realizacji Przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003r., poz.
1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać,
nie później niż w terminie składania ofert, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów wskazanych powyżej.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez
Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA
PRZEDSIĘBIORSTWA” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów
oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-12-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich, Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada
10, 62-872 Godziesze Małe, tel. 62/7611089, e-mail:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Godziesze Małe, ul. Ostrowska, Biała |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia dla rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej dla
miejscowości: Godziesze Małe, ul. Ostrowska, Biała obejmuje wykonanie
następujących prac: a) budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Godziesze
Małe, ul. Ostrowska: - budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC-U
200 mm o dł. 775,0 m, - budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC-U
160 mm o dł. 80,0 m. b) budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biała: -
budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC-U 200 mm o dł. 2 265,5 m,
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC-U 160 mm o dł. 240,90
m, - budowę rurociągu tłocznego PE 125 o dł. 901,0 m, - budowę rurociągu
tłocznego PE 90 o dł. 238,0 m, - budowę przepompowni - 2 szt. PS 14 i PS 15.
Łączna długość wybudowanej kanalizacji sanitarnej wyniesie 4 500,4 m, w tym 3
361,4 m sieci kanalizacji grawitacyjnej i 1 139,0 m rurociągu tłocznego. c)
budowę kanalizacji sanitarnej – tłocznej w miejscowości Biała na odcinku od
punktu 76t do punktu 80t: - budowę rurociągu tłocznego PE 125 o dł. 160,0 m.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przygotowanie terenu pod budowę, roboty
ziemne, odwadnianie gruntów, wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych,
inżynieria lądowa i wodna, roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów,
kładzenie rurociągów, rozbiórka elementów dróg, odtworzenie nawierzchni
drogowej, wraz z powierzchniowym utrwaleniem: - na odcinku od S260 do SR 12 w
miejscowości Biała Zamawiający wymaga odtworzenia uszkodzonej nawierzchni
asfaltowej w następującej konstrukcji: podbudowa tłuczniowa grubości 23 cm,
nawierzchnia asfaltowa grubości 4 cm i utrwalenie powierzchniowe na szerokości
połowy jezdni i długości odtwarzanej nawierzchni, - na odcinku od S242 do PS 15
w miejscowości Biała Zamawiający wymaga odtworzenia uszkodzonej nawierzchni
asfaltowej w następującej konstrukcji: podbudowa tłuczniowa grubości 23 cm,
nawierzchnia asfaltowa grubości 4 cm i utrwalenie powierzchniowe na całej
szerokości jezdni i długości odtwarzanej nawierzchni,- na odcinku od S272 do
S289 w miejscowości Godziesze Małe, ul. Ostrowska Zamawiający wymaga
odtworzenia uszkodzonej nawierzchni asfaltowej w następującej konstrukcji:
podbudowa tłuczniowa grubości 23 cm, nawierzchnia asfaltowa grubości 4 cm i
utrwalenie powierzchniowe na całej szerokości jezdni i długości odtwarzanej
nawierzchni; zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, zapewnienia nadzoru archeologicznego,
opracowania projektu organizacji ruchu drogowego, wdrożenia i utrzymania
oznakowania tymczasowego na czas realizacji robót, uzyskania zgody na zajęcie
pasa drogowego i uiszczenie opłat oraz realizowanie robót zgodnie z Decyzjami
Gminy Godziesze Wielkie, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym
terminie prowadzenia robót budowlanych, powiadomienia właścicieli instalacji
uzbrojenia podziemnego o przystąpieniu do robót i zapewnienia wymaganych
nadzorów branżowych, wykonania wszelkich badań i prób w tym inspekcji TV
kanałów sanitarnych, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
wykonania dokumentacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do
stanu pierwotnego – w przypadku zajmowania przez Wykonawcę podczas realizacji robót
terenów przyległych - uzyskania oświadczeń potwierdzających uporządkowanie
terenu podpisanych przez właścicieli poszczególnych działek, uzyskanie
pozwolenia na użytkowanie.Szczegółowy zakres robót określa „Dokumentacja
projektowa”, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest
do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją projektową, zasadami
wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111200-0,
45111240-2, 45231110-9, 45231340-2, 45233142-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Preferowany termin wykonania przedmiotu
zamówienia dla Zadania Nr 1 – licząc od dnia zawarcia umowy (planowany termin
zawarcia umowy: 28 grudnia 2018 r.) do dnia 24 października 2019r., chyba że
Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu zamówienia, wtedy do
terminu wskazanego przez Wykonawcę.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Godzieszach Małych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Zakres przedmiotu zamówienia dla modernizacji i rozbudowy oczyszczalni
ścieków w Godzieszach Małych obejmuje wykonanie następujących prac: Branża
konstrukcyjno-budowlana: - likwidacja istniejącej tacy do składowania osadu, -
rozbudowa istniejącego budynku wielofunkcyjnego socjalno-technicznego o budynek
stacji odwadniania osadu z wydzielonym pomieszczeniem rozdzielni elektrycznej
wraz z wiatą na kontener osadu, - adaptacja istniejącego pomieszczenia stacji
odwadniania osadu na magazyn wapna, - magazynek podręczny, pomieszczenie
socjalne, przedsionek, - remont pomieszczenia dmuchaw. Branża sanitarna: -
przebudowa kinety istniejącej studni Ø 1000 na kinetę kierunkową z przelewem, -
wykonanie połączenia rurociągiem komory retencyjnej KR1 ze studnią kierunkową z
przelewem, - wyposażenie komory SBR1 w sondę do pomiary stężenia tlenu.
Zbiorniki muszą być zabezpieczone powłoką antykorozyjną, na którą zostanie
udzielona gwarancja producenta na okres 20 lat. - wykonanie bloku biologicznego
oczyszczania ścieków SBR2 wraz z instalacją technologiczną, - wykonanie
zbiornika ZB2 (komory retencyjnej KR2 oraz komory stabilizacji osadu KO2) wraz
z instalacją technologiczną, - rozbiórka istniejącej tacy składowania osadu, -
wykonanie budynku stacji odwadniania i higienizacji osadu z prasą taśmową i
higienizacją, - wykonanie wiaty na kontener osadu odwodnionego, - przebudowa
istniejącego budynku wielofunkcyjnego, - wykonanie nowych połączeń
technologicznych, międzyobiektowych (rurociągów powietrza, rurociągów osadu
ustabilizowanego, rurociągów osadu nadmiernego, rurociągów kanalizacji
sanitarnej grawitacyjnej, rurociągów kanalizacji tłocznej), - przebudowa
istniejącej infrastruktury podziemnej i nadziemnej (likwidacja istniejącego
rurociągu powrotnego osadu ustabilizowanego ( odłączenie od komory stabilizacji
osadu KO1), adaptacja kanalizacji sanitarnej odprowadzającej odcieki z
istniejącej tacy składowania osadu do nowych warunków technologicznych, przebudowę
istniejących przewodów elektrycznych do nowej lokalizacji rozdzielni elektrycznej,
przebudowę istniejącej drogi dojazdowej z kostki brukowej, przebudowę i
rozbudowę istniejących chodników), - wykonanie nowej wew. linii zasilającej
oczyszczalnię w energię elektryczną, - wykonanie zasilania obiektów
technologicznych w energię elektryczną, - przesunięcie istniejącej studni
pomiarowej SP do nowej lokalizacji wraz z wykonaniem zasyfonowań na rurociągach
tłocznych, - przesunięcie istniejącej studni rozprężnej SR do nowej
lokalizacji. Branża elektryczna: - zasilanie obiektu, - zasilanie instalacji
technologicznych, - oświetlenie terenu, - układanie kabli, - rozdzielnica
główna RG- obwody główne, - kompensacja mocy biernej, - rozdzielnica główna RG-
obwody AKPiA, - pomiar tlenu, - pomiar przepływu, - pomiar poziomu, -
rozdzielnica obiektowa ROS, - rozdzielnica obiektowa wentylacji pomieszczenia
prasy osadu RW, - wyłączenie pożarowe, - inst. oświetlenia wewnętrznego, -
inst. gniazd wtyczkowych oraz instalacje zasilające 230V i 400V, - inst. gniazd
24 V, - inst. uziemienia, połączeń wyrównawczych i odgromowa, - inst. ochrony
przed przepięciami, - inst. ochrony od porażeń. Wszystkie prace związane z
modernizacją oczyszczalni muszą być prowadzone w sposób zapewniający ciągłość
jej pracy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przygotowanie terenu pod
budowę, roboty ziemne, odwadnianie gruntów, wznoszenie kompletnych obiektów
budowlanych, inżynieria lądowa i wodna, roboty budowlane w zakresie budowy
rurociągów, kładzenie rurociągów, rozbiórka elementów dróg, odtworzenie
nawierzchni drogowej, zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, powiadomienia
zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia robót budowlanych,
wykonania wszelkich badań i prób, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej, wykonania dokumentacji powykonawczej, przywrócenia terenu i
nawierzchni do stanu pierwotnego – w przypadku zajmowania przez Wykonawcę
podczas realizacji robót terenów przyległych oraz uzyskania oświadczeń
potwierdzających uporządkowanie terenu podpisanych przez właścicieli
poszczególnych działek, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca
zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Dokumentacją
projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi
przepisami prawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45252127-4, 45000000-7,
45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45252200-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: Preferowany termin wykonania przedmiotu
zamówienia dla Zadania Nr 2 – licząc od dnia zawarcia umowy (planowany termin
zawarcia umowy: 28 grudnia 2018 r.) do dnia 24 października 2019r., chyba że
Wykonawca zaproponuje inny termin wykonania przedmiotu zamówienia, wtedy do
terminu wskazanego przez Wykonawcę.
DOKUMENTY DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do SIWZ
DLA ZADANIA NR 1:
Opis techniczny - załącznik nr 1a do SIWZ na który składa się:
Opis techniczny Opis techniczny Biała od pkt. 76t do pkt. 80t
Przedmiar robót - załącznik nr 1b do SIWZ na który składa się:
Przedmiar robót - budowa kanalizacji sanitarnej w m. Godziesze Wielkie
Przedmiar robót - budowa kanalizacji sanitarnej w m. Biała
Przedmiar robót - budowa kanalizacji sanitarnej w m. Biała od pkt. 76t do pkt. 80t
Projekt budowlany - załącznik nr 1c do SIWZ na który składa się:
Projekt zagospodarowania terenu - rysunek 12
Projekt zagospodarowania terenu - rysunek 13
Projekt zagospodarowania terenu - rysunek 14
Projekt zagospodarowania terenu - rysunek 15
Projekt zagospodarowania terenu - rysunek 1 - m. Biała od pkt. 76t do pkt. 80t
Pompownia ścieków PS-14 Pompownia ścieków PS-15
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1d do SIWZ,
na którą składa się:
STWiOR STWiOR - instalacje elektryczne
Pozwolenie na budowę Pozwolenie na budowę - projekt zamienny
Opinia geotechniczna Opinia ZUDP
Decyzja - lokalizacja urządzeń infrastruktury technicznej
DLA ZADANIA NR 2:
Opis techniczny - załącznik nr 2a do SIWZ
Przedmiar robót - załącznik nr 2b do SIWZ na który składa się:
Przedmiar robót - branża budowlana cz. 1
Przedmiar robót - branża budowlana cz. 2
Przedmiar robót - branża sanitarna
Przedmiar robót - branża elektryczna
Projekt budowlany - załącznik nr 2c do SIWZ na który składa się:
Branża budowlana 1 Branża budowlana 2 Branża budowlana 3
Branża elektryczna 1 Branża elektryczna 2
Branża instalacyjna 1 Branża instalacyjna 2
Branża instalacyjna 3 Branża instalacyjna 4
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2d do SIWZ,
na którą składa się:
STWiOR - roboty montażowe sieci międzyobiektowych
STWiOR - podziemne zbiorniki oczyszczalni
STWiOR - instalacje elektryczne
Pozwolenie na budowę Pozwolenie wodnoprawne