Ogłoszenie nr 538548-N-2017 z dnia 2017-06-23 r.
Gmina Godziesze Wielkie: Budowa kanalizacji sanitarnej dla części Żydowa i części Borku - zadanie Nr 2, w ramach projektu Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wolica, Borek, Żydów - II etap
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Godziesze Wielkie, krajowy numer
identyfikacyjny 25085516200000, ul. ul. 11 Listopada 10 , 62872 Godziesze
Wielkie, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 611 089, ,
e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.godzieszewielkie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.godzieszewielkie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Godzieszach Wielkich; Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10,
62-872 Godziesze Małe, pok. nr 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa
kanalizacji sanitarnej dla części Żydowa i części Borku - zadanie Nr 2, w
ramach projektu Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wolica, Borek,
Żydów - II etap
Numer referencyjny: ZP-U.271.03.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej
dla części Żydowa i części Borku w gminie Godziesze Wielkie z odprowadzeniem
ścieków do istniejącego gminnego systemu kanalizacji w miejscowości Borek oraz
kanalizacji miejskiej Kalisza – studnia włączeniowa w ul. Rzymskiej w Kaliszu.
I. Parametry techniczne zaprojektowanych urządzeń dla kanalizacji sanitarnej
dla części Borku: 1) Przewody kanalizacyjne a) kanały o łącznej długości L = 1
302,8 m, w tym: - kanał tłoczny Dz 90; PE 100 PN 10 o dług. L=581 m i
zagłębieniu g = do 1,6 m; (dopuszcza się wykonanie kanału tłocznego z rur Dz
90, PE 110 RC PN 10 w technologii przewiertu sterowanego przy zachowaniu
warunków zawartych w decyzjach ZDP oraz ZDM) - kanał grawitacyjny DN 200; PCV
SN 8 (lite) o dług. L= 564,5 m i zagłębieniu g =do 2,5 m; na odcinku od P1 do
S16 - kanał grawitacyjny (odgałęzienia boczne – 35 szt. zaślepione korkiem DN
160; PCV SN 8 (lite) o dł. L=157,3 m i zagłębieniu g= do 2,0 m b) studzienki
kanalizacyjne z kręgów betonowych fi 1000 łączonych za pomocą uszczelek z
osadzonymi stopniami złazowymi; kinety prefabrykowane z osadzonymi przejściami
szczelnymi, monolityczne z dnem zabezpieczonym antykorozyjnie wkładką
poliuretanową na całym dnie dennicy plus 5 cm na ścianie przy dennicy; beton
klasy C35/45, nasiąkliwość ≤ 5%; z włazam fi 600 żeliwne z wypełnieniem
betonowym – nośność 40T, c) przewiert rurą stalową DN 150 dla rurociągu
tłocznego PE 90 - 16,5 mb (przejście poprzeczne pod drogą powiatową – 1 szt. )
2) Przepompownia ścieków - oznaczona na planie jako P2 zlokalizowana w pasie
drogowym o parametrach w punkcie pracy: a) wydajność Qp = 3,1 m3/h, b) wysokość
podnoszenia Hp = 27 m. II. Parametry techniczne zaprojektowanych urządzeń dla kanalizacji
sanitarnej dla części Żydowa: 1) Przewody kanalizacyjne a) kanały o łącznej
długości L = 4 346,1 m, w tym: - kanał tłoczny Dz 90; PE 100 PN 10 o dług. L=
1633,5 m i zagłębieniu g = do 1,6 m; (dopuszcza się wykonanie kanału tłocznego
z rur Dz 90, PE 110 RC PN 10 w technologii przewiertu sterowanego przy
zachowaniu warunków zawartych w decyzjach ZDP oraz ZDM) - kanał grawitacyjny DN
200; PCV SN 8 (lite) o dług. L= 2270 m i zagłębieniu g =do 2,8 m; - kanał
grawitacyjny (odgałęzienia boczne – 90 szt. zaślepione korkiem DN 160; PCV SN 8
(lite) o dł. L= 418,6 m i zagłębieniu g= do 2,0 m wg. poniższego zestawienia: -
kanał grawitacyjny (odgałęzienia boczne – 4 szt. zaślepione korkiem DN 2000;
PCV SN 8 (lite) o dł. L= 24 m i zagłębieniu g= do 2,0 m d) studzienki
kanalizacyjne z kręgów betonowych fi 1000 łączonych za pomocą uszczelek z
osadzonymi stopniami złazowymi; kinety prefabrykowane z osadzonymi przejściami
szczelnymi, monolityczne z dnem zabezpieczonym antykorozyjnie wkładką
poliuretanową na całym dnie dennicy plus 5 cm na ścianie przy dennicy; beton
klasy C35/45, nasiąkliwość ≤ 5%; z włazam fi 600 żeliwne z wypełnieniem
betonowym – nośność 40T, e) studzienka pomiarowa dla odprowadzenia ścieków do
kanalizacji miejskiej Kalisza w ul. Rzymskiej z przepływomierzem Dn50 o
zakresie pomiarowym od 3 do 60 m3/h, o błędzie pomiaru: 0,6 %, zamontowanym w
komorze podziemnej – betonowej o średnicy Dw1500, w wykonaniu wg katalogu
studni systemu BS wg norm DIN z pokrywą włazową typu ciężkiego, z
zabezpieczeniem przeciwłamaniowym. Typ przepływomierza: przepływomierz
elektromagnetyczny wielkość Dn50 f) krata koszowa na dopływie ścieków do
przepompowni P1 o prześwicie d=1cm z obsługą ręczną, wmontowana w studnię
kanalizacyjną S44– betonową o średnicy D1000 z pokrywą włazową typu ciężkiego,
z zabezpieczeniem przeciwwłamaniowym g) przewiert rurą stalową DN 150 dla
rurociągu tłocznego PE 90 - 11 mb (przejście poprzeczne pod drogą miejską – 1
szt. ) 2) Przepompownia ścieków - oznaczona na planie jako P1 zlokalizowana w
pasie drogowym o parametrach w punkcie pracy: a) wydajność Qp = 4,8 m3/h, b)
wysokość podnoszenia Hp = 38 m III. Wykonawca, w zakresie realizowanego
zamówienia, zobowiązany jest do: 1) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, 2)
zapewnienia nadzoru archeologicznego, 3) opracowania projektu organizacji ruchu
drogowego, 4) opracowania projektu odtworzenia nawierzchni jezdni po przekopach
zgodnie z decyzjami Zarządu Powiatu Kaliskiego i uzgodnienia go z zarządcą
drogi 5) wdrożenia i utrzymania oznakowania tymczasowego na czas realizacji
robót, 6) uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i uiszczenie opłat oraz
realizowanie robót zgodnie z Decyzjami Zarządu Powiatu Kaliskiego oraz Zarządu
Dróg Miejskich w Kaliszu, 7) powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym
terminie prowadzenia prac, 8) powiadomienia właścicieli instalacji uzbrojenia
podziemnego o przystąpieniu do robót i zapewnienia wymaganych nadzorów
branżowych, 9) wykonania wszelkich badań i prób w tym inspekcji TV kanałów
sanitarnych, 10) wykonania i zarejestrowania inwentaryzacji geodezyjnej
powykonawczej, 11) wykonania dokumentacji powykonawczej, 12) przywrócenia
terenu i nawierzchni do stanu pierwotnego – w przypadku zajmowania przez
Wykonawcę podczas realizacji robót terenów przyległych do uzyskania oświadczeń
potwierdzających uporządkowanie terenu podpisanych przez właścicieli
poszczególnych działek.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45111240-2 |
45231110-9 |
45231340-2 |
45233142-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – wykonanie robót
budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej w wysokości do 250
000,00 zł brutto
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w
zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1.
Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał
w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
dwie (2) roboty budowlane obejmujące wybudowanie w ramach odrębnych umów
(kontraktów) co najmniej jednej (1) kanalizacji sanitarnej o wartości nie
mniejszej niż 2 000.000,00 złotych brutto każda. 2.Dysponował osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną (1) osobą - Kierownik budowy,
posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278)
lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawa umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych
dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 5-letnie
doświadczenie w kierowaniu budową.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór
wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Wykazu osób, skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności do kierowania
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6
do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, zobowiązania innych podmiotów do oddania swoich zasobów, kosztorys ofertowy, potwierdzenie wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść
wadium na czas związania ofertą. Oferta musi być zabezpieczona wadium o
wartości 45.000,00 zł. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach
przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwaranacji |
20,00 |
termin wykonania |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na następujących
warunkach: a) w przypadku wystąpienia sytuacji trwale uniemożliwiającej
wykonywanie umowy przez Wykonawcę za pomocą osób wskazanych w jego ofercie -
nastąpić może zmiana polegająca na zastąpieniu osób wskazanych w ofercie innymi
osobami o takich samych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, zgodnie z
wymaganiami określonymi w SIWZ; b) przedłużenie terminu wykonania umowy może
nastąpić o czas wynikający z zaistnienia następujących okoliczności dotyczących
Zamawiającego, o ile mają lub będą miały wpływ na wykonanie przedmiotu umowy -
opóźnienie w przekazaniu terenu budowy, opóźnienie w przekazaniu dokumentacji
robót budowlanych będących przedmiotem umowy (np. decyzji o pozwoleniu na
budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych); konieczności
ograniczenia przedmiotu umowy, w szczególności jego zakresu, ilości, pominięcia
poszczególnych robót budowlanych lub ich elementów, części, zmiany kolejności
realizacji robót budowlanych; c) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu
umowy o czas opóźnienia Wykonawcy będącego następstwem okoliczności od niego
niezależnych, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie
przedmiotu umowy tj. zawieszenie (wstrzymanie) wykonywania robót budowlanych
przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
wystąpienie siły wyższej, klęski żywiołowej, opóźnienie, utrudnienie lub
przeszkoda spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub innemu
wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy; d) konieczność
usunięcia niewypałów i niewybuchów; e) brak zgody lub wycofanie zgody przez
osoby mające tytuł prawny do nieruchomości na wykonywanie robót budowlanych,
albo toczące się lub wszczęte postępowanie administracyjne; f) zmiany decyzji
administracyjnych lub uzgodnień otrzymanych od gestorów sieci i dróg, od
których uzależnione jest prowadzenie robót budowlanych; g) wystąpienie
możliwości podłączenia nowych obiektów, które powstały po zatwierdzeniu
dokumentacji projektowej oraz robót towarzyszących związanych z tą czynnością;
h) konieczność wycinki drzew znajdujących się w pasie prowadzonych robót
budowlanych wraz z nasadzeniem rekompensacyjnym, które nie zostały ujęte w
dokumentacji projektowej; i) wykonanie przyłączy dla nieruchomości, której
właściciel złożył oświadczenie już po zakończeniu procesu projektowania; 2.
Zmiana niniejszej umowy może nastąpić także, gdy: a) nastąpi zmiana stawki
podatku VAT/zasad obowiązywania, w takim przypadku wynagrodzenie netto pozostaje
bez zmian, a zmienia się wynagrodzenie brutto po zawarciu pisemnego aneksu do
umowy, b) w czasie realizacji przedmiotu umowy wystąpi zmiana obowiązujących
przepisów prawa istotna dla realizacji przedmiotu umowy, w takim przypadku
nastąpi zmiana umowy dostosowująca go do zmienionych przepisów pod warunkiem
zachowania zasad korzystnych dla Zamawiającego i uwzględniająca jego interes
ekonomiczny mając na uwadze koszty realizacji Przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003r.Nr 153
poz. 1503 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje
posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zobowiązany jest wykazać,
nie później niż w terminie składania ofert, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów wskazanych powyżej.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez
Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA
PRZEDSIĘBIORSTWA” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów
oferty.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-07-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
DOKUMENTY DO POBRANIA
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja projektowa na którą składa się:
Opis techniczny - załącznik nr 1a
Przedmiar robót - załącznik nr 1b
Przedmiar robót - Borek Przedmiar robót - Żydów
Projekt budowlany - załącznik nr 1c, na który składają się:
Plan sytuacyjny 1 Plan sytuacyjny 2 Plan sytuacyjny 3
Plan sytuacyjny 4 Plan sytuacyjny 5
Komora krat Komora pomiarowa Lokalizacja komory pomiarowej
Profile Profil Żydów 1 Profil Żydów 2
Studnia D1000 Studnia poboru prób
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 1d
Załącznik nr 7 do SIWZ - projekt umowy
Decyzja Zarządu Dróg Miejskich
Decyzja Zarządu Powiatu Kaliskiego
Protokół z posiedzenia narady koordynacyjnej