Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości powyżej 14 000 euro na
„Remont budynku w Godzieszach Wielkich z przeznaczeniem na cele społeczno - kulturalne"
Znak sprawy: ZP 341/3/2010
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Godziesze Wielkie
ul. 11 listopada nr 10
62-872 Godziesze Małe
Regon: 250855162
NIP: 968 08 72984
Adres internetowy: http://pgodzieszew.wokiss.pl/
e-mail:
tel. 062/ 76 11 089, fax: 062/ 76 11 053
2. Osoba uprawniona do kontaktów:
Imię i nazwisko: Alicja Jędrasiewicz
Telefon: 062/ 76 11 089 w. 31, fax: 062/ 76 11 053
Nr lokalu: pokój nr 12
E-mail:
Godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8.00 - 15.00
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku w Godzieszach Wielkich, ul. Rynek nr 7, 62-872 Godziesze Małe.
- Fundamenty i ściany
Ze względu na słabe i płytkie fundamenty należy wykonać podbicie betonem B15 o grubości do 40 cm ław lub ścian fundamentowych. Podbicie należy wykonać odcinkami co 1,0 m z wykopaniem i zasypaniem wykopu z odwozem nadmiaru ziemi samochodem samowyładowczym na odległość do 1,0 km.
Na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych rozebrać warstwy zewnętrzne a szkielet konstrukcyjny z bali i słupów pozostawić a zniszczone elementy wymieniać.
Od strony wewnętrznej wykonać tynk na styropianie gr.4,0 cm przymocowanym do bali drewnianych. Część kominów należy przemurować. Tynki zewnętrzne sylikatowe wykonać równocześnie z dociepleniem styropianem gr.14 cm metodą lekką Atlas-Stoper. Stolarkę okienną i drzwiową wymienić na nową drewnianą w istniejących wymiarach.
- Stropy
Uszkodzone belki stropu wzmocnić przez obustronne przybicie pionowo desek gr. 3-4 cm, po wcześniejszym zerwaniu ślepej podłogi i podsufitki z tynkiem.
Wykonać podsufitkę z płyt gipsowo - kartonowych zamocowanych do istniejących belek stropowych na stelażu stalowym lub drewnianym. Na płytach gipsowych ułożyć folię i ocieplenie z wełny mineralnej gr. 18 cm. Na belkach na strychu wykonać ślepą podłogę z desek gr. 2,5 cm., zamocowaną na istniejących belkach stropu w celu możliwości chodzenia po strychu.
Można ślepą podłogę wykonać tylko w ciągach komunikacyjnych.
- Konstrukcja i pokrycie dachu
Należy rozebrać istniejące pokrycie dachowe i wykonać pokrycie z nowej dachówki ceramicznej zakładkowej oraz wymianę łat i wzmocnienie niektórych krokwi i elementów konstrukcji stolcowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w/w opis techniczny i przedmiar robót.
Uwaga!
- Wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej oznaczonej w tabeli elementów scalonych oraz przedmiarze robót jako pozycja 11 „Instalacja wod kan" pozostanie zadaniem własnym inwestora,
- Wykonania instalacji elektrycznej oznaczonej w tabeli elementów scalonych oraz przedmiarze robót jako pozycja 12 „Instalacja elektryczna" pozostanie zadaniem własnym inwestora.
Elementy te zostały wyłączone z przedmiaru robót.
2. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 1 rok.
4. Remont należy wykonać zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółową informację o przedmiocie zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w godzinach 8.00-15.00.
4. Miejsce realizacji:
Godziesze Wielkie ul. Rynek 7.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.
8. Termin realizacji zamówienia:
Do dnia 15.10.2010 r. od daty podpisania umowy.
9. Informacje na temat wadium:
Wadium nie jest wymagane.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena (koszt) - 100%
11. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
11.1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia znajduje się na stronie internetowej http://pgodzieszew.wokiss.pl/
11.2. w siedzibie zamawiającego, pokój nr 12.
12. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pokój nr 5.
Termin składania ofert upływa w dniu 06 kwietnia 2010 r. o godz. 9.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06 kwietnia 2010 r. o godz. 9.15.
13. Termin związania ofertą:
30 dni od dnia w którym upływa termin składania ofert
14. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia,
b/ posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia,
c/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 1 osobą posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia,
d/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, tj są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej,
e/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w ciągu 5-ciu ostatnich lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 4 gruntowne
remonty lub przebudowy obiektów wpisanych do rejestru zabytków lub wpisanych
na listę obiektów zabytkowych.
f/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia",
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych
w pkt VI niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca
spełnił.
3. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy
z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
15. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., wykonawca składa następujące dokumenty:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,
- kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ,
- formularz oświadczenia - art. 17 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ
- formularz oświadczenia - art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ,
- formularz oświadczenia o spełnianiu wymaganych warunków - załącznik nr 5 do SIWZ,
- oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1
- załącznik nr 6 do SIWZ,
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, robót proporcjonalnych do przedmiotu zamówienia i zawierający co najmniej 4 gruntowne remonty lub przebudowy obiektów wpisanych do rejestru zabytków lub wpisanych na listę obiektów zabytkowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 7 do SIWZ,
- zatwierdzony projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. Należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
16. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7
17. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.03.2010 r. pod numerem 56459 - 2010.
Wójt Gminy Godziesze Wielkie
/-/ Józef Podłużny
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami