OGŁOSZENIE
w sprawie ustalania opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej.
Zgodnie z art. 269 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia z dnia 20 lipca 2017r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566 ze zm.) opłatę za usługi wodne uiszcza się za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomości o powierzchni powyżej (3500m2) robót lub obiektów budowlanych trwale związanych z gruntem, mający wpływ na zmniejszenie tej retencji przez wyłączenie więcej niż 70% powierzchni nieruchomości z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieujętych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkniętej.
W związku z powyższym prosimy wszystkich posiadaczy nieruchomości o powierzchni powyżej 3500m2 spełniających powyższe warunki zlokalizowanych na terenie gminy Godziesze Wielkie o przekazanie informacji dotyczących:
1. Całkowitej powierzchni nieruchomości w m2.
2. Powierzchni zabudowy, w skład której wchodzą zabudowania wraz z powierzchnią dachu, parkingi, chodniki (obiekty budowlane oraz inne przedsięwzięcia, które doprowadziły do zmniejszenia retencji) w m2.
3. Powierzchni biologicznie czynnej (teren o nawierzchni urządzonej w sposób zapewniający naturalną wegetację roślin i retencję wód opadowych np. tereny zielone) w m2.
4. Powierzchni urządzeń retencyjnych np. zbiorników retencyjnych w m2.
Powyższą informacje należy przekazać w formie oświadczenia, które stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia i złożyć w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe w terminie do dnia 16 kwietnia 2018 r.
Józef Podłużny
Wójt Gminy
Dokumenty do pobrania: oświadczenie
Osoba do kontaktu:
Marek Pejaś
tel. 62/7611089 wew. 24
Godziesze Wielkie, dnia 26.03.2018r.
ZAMÓWIENIE NA USŁUGI SPOŁECZNE
o wartości poniżej 750.000 euro
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie gminy Godziesze Wielkie w 2018 roku"
1. Zamawiający : Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzieszach Wielkich
ul. 11 listopada 10, 62-872 Godziesze
tel./fax 62 761 14 78
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w formie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art.138g w związku z art.138o, ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn.zm.).
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia oznaczony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodami:
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie na podstawie: ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2017, poz.1985 z późn. zm.) Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz. U. z 2005 Nr 189, poz.1598 z późn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w mieszkaniu świadczeniobiorców, którym Zamawiający przyznał te usługi stosowną decyzją administracyjną.
Na przedmiot zamówienia składa się wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w mieszkaniu świadczeniobiorców polegających na wspieraniu terapii zaburzeń uwagi oraz innych deficytów funkcji poznawczych poprzez zapis fal mózgowych systemem PLAY ATTENTION
Szacunkowa liczba świadczeń wynosi 40 godzin w okresie realizacji zamówienia (jedna godzina tygodniowo)
Liczba godzin może ulec zmianie w zależności od kształtowania się liczby świadczeniobiorców lub rzeczywistych potrzeb.
Do obowiązków Wykonawcy należy także prowadzenie imiennego wykazu wykonanych usług zawierającego liczbę godzin z podpisami osoby wykonującej usługę i podpisami świadczeniobiorcy / opiekuna potwierdzającymi wykonanie usługi.
4. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia : od 03.04.2018r do dnia 31.12.2018r.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy co do których jest brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 i 24 ust.5 ustawy Pzp.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu;
Wykonawca oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do wykonania zamówienia oraz, że osoby te posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz.1598 z późn. zm.). Osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych muszą posiadać stosowne kwalifikacje, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r., w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz. U. z 2005r., poz. 1598 ze zm.) oraz posiadać co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:
1) szpitalu psychiatrycznym;
2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;
3) placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;
4) ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym;
5) zakładzie rehabilitacji;
6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5, świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznym
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy :
Podstawowym elementem oferty jest: wypełniony i podpisany "Formularz oferty", którego wzór (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do zamówienia, który należy złożyć w oryginale
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
A. Oświadczenie pn. „Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania" o którym mowa w art. 24 ust.1 pkt. 13-22 ustawy Pzp.
B. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy (przynależność do grupy kapitałowej). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od otwarcia ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej ww. oświadczenie można złożyć wraz z ofertą.
C. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków oraz, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
D. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. z 2005r. Nr 189 poz.1598 z późn. zm.)
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę (załącznik nr 1) wraz z podpisanymi oświadczeniami (załącznik nr 2, 3, 4, 5) i wzorem umowy (załącznik nr 6) proszę składać do 29.03.2018r., do godziny 12.00, w siedzibie: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godzieszach Wielkich ul. 11 listopada 10, 62-872 Godziesze Wielkie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie gminy Godziesze Wielkie w 2018 roku"
Ofertę można przesłać faxem lub e-mailem a następnie dosłać pocztą pod wskazany niżej adres.
10. Kryteria oceny ofert.
Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty ocenie podlegać będzie cena brutto oferty - waga 100%
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najkorzystniejszą ceną.
11. Inne informacje.
Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zamówienia na każdym etapie bez podania przyczyny.
Załączniki do zamówienia:
3/oświadczenie -grupa kapitałowa,
4/oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i składkami ZUS,
5/oświadczenie - kwalifikacje,
Małgorzata Kubiak
Kierownik GOPS Godziesze
OGŁOSZENIA KOMISJI INWENTARYZACYJNEJ
MIENIA KOMUNALNEGO GMINY GODZIESZE WIELKIE
Bałdoń
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Bałdoniu.
Spis inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności, jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Bałdoń z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis i karta inwentaryzacyjna będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11 przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018 roku.
1. OGŁOSZENIE
Godzieszki
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Godzieszkach.
Spis
inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym
Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności,
jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Godzieszki z prośbą o
wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis
i karta inwentaryzacyjna będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11
przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018
roku.
1. OGŁOSZENIE
Józefów
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Józefowie.
Spis inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności, jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Józefów z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis i karta inwentaryzacyjna będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11 przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018 roku.
1. OGŁOSZENIE
Józefów (obręb Sobocin)
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Józefowie.
Spis inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności, jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Józefów z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis i karta inwentaryzacyjna będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11 przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018 roku.
1. OGŁOSZENIE
Krzemionka
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Krzemionce.
Spis inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności, jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Krzemionka z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis i karta inwentaryzacyjna będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11 przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018 roku.
1. OGŁOSZENIE
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Saczynie.
Spis inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności, jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Saczyn z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis i karta inwentaryzacyjne będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11 przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018 roku.
1. OGŁOSZENIE
Stara Kakawa
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Starej Kakawie.
Spis inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności, jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Starej Kakawy z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis i karta inwentaryzacyjna będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11 przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018 roku.
1. OGŁOSZENIE
Stobno Siódme
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Stobnie Siódmym.
Spis inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności, jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Stobno Siódme z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis i karta inwentaryzacyjna będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11 przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018 roku.
1. OGŁOSZENIE
Wolica
Komisja Inwentaryzacyjna Mienia Komunalnego Gminy Godziesze Wielkie wykłada do publicznej wiadomości w siedzibie Urzędu Gminy Godziesze Wielkie spis inwentaryzacyjny nieruchomości położonych w Wolicy.
Spis inwentaryzacyjny wywieszony zostanie na tablicy ogłoszeń w tutejszym Urzędzie Gminy oraz na stronie internetowej gminy w zakładce aktualności, jednocześnie kopia spisu zostanie wysłana do sołtysa wsi Wolica z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń. Spis i karta inwentaryzacyjna będą również dostępne do wglądu w pokoju nr 11 przez okres jednego miesiąca to jest od dnia 12.03.2018 roku do 12.04.2018 roku.
1. OGŁOSZENIE
Załączniki do ogłoszenia:
1. Regulamin naboru partnerów.
2. Formularz zgłoszeniowy z oświadczeniami partnera.
Copyright Godziesze Wielkie © 2021. Wykonanie: JTC Software